آخرین مطالب

بهترین قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی در بازار کدام است؟

بهترین قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی در بازار کدام است؟

آشنایی با برند دلونگی

دلونگی ، سازنده این دستگاه ، یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این شرکت طیف وسیعی از فعالیت ها در زمینه های مختلف از جمله لوازم برقی مانند ماشین های آشپزخانه ، اجاق های مایکروویو و مخلوط کن را دارد. کیفیت تولید محصولات این شرکت از قبل تضمین شده است.

انواع دستگاه‌های اسپرسوساز

انواع مختلفی از دستگاه های اسپرسو ساز وجود دارد که هرکدام قابلیت های خاص خود و نحوه عملکرد آن را دارند. انواع دستگاه های اسپرسو ساز عبارتند از:

اسپرسوسازهای دستی یا اهرمی

اگر قصد دارید از این دستگاه ها استفاده کنید ، باید تمام مراحل تهیه اسپرسو مانند پودر قهوه ، فشرده سازی ، کف کردن شیر و غیره را انجام دهید. در دست دارید و در نهایت از نتیجه کار خود لذت ببرید!

اگر قرار است از این دستگاه ها استفاده کنید ، باید تمام مراحل تهیه اسپرسو را انجام دهید ، مانند آسیاب قهوه ، فشردن ، ترک خوردن شیر و .. لذت ببرید و در نهایت از نتیجه کار خود لذت ببرید!

اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک

اگر می خواهید اسپرسو ساز خود را بسازید و در عین حال تمام مراحل را به صورت دستی انجام ندهید ، بهتر است از اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه اسپرسو ، میزان قهوه را در سبد فیلتر قرار دهید ، دانه های قهوه را با فشار مناسب آسیاب کنید ،

ابتدا و انتهای پمپ را برای کنترل میزان آب مصرفی بررسی کرده و در نهایت اسپرسو تولید شده را درون فنجان بریزید. اگر به دنبال بهترین دستگاه اسپرسو ساز دلونگی هستید ، باید توجه داشته باشید که اکثر دستگاه های اسپرسو ساز خانگی نیمه اتوماتیک هستند و به شما در تهیه درست اسپرسو کمک می کند.

اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک

این نوع دستگاه اسپرسو ساز به طور کامل و بدون دخالت دستی اسپرسو تولید می کند. همچنین می توانید موارد دلخواه خود را با فشار دادن یک دکمه و انتخاب مقدار قهوه یا کف شیر وارد کنید.

سپس دستگاه همیشه از همان فرمول برای تهیه اسپرسو مورد علاقه شما استفاده می کند. اگر به دلایلی مانند کمبود وقت نمی توانید اسپرسو را با دست تهیه کنید و می خواهید اسپرسو را سریع و آسان تهیه کنید ، استفاده از اسپرسو سازهای تمام اتوماتیک بهترین گزینه برای شما است.

طبیعتاً کیفیت اسپرسو تولید شده توسط این دستگاه ها با دستگاه های اسپرسو دستی و نیمه اتوماتیک برابر نخواهد بود. اما دستگاه های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک نیز برای کسانی که به دنبال تهیه آسان و سریع قهوه هستند و تا حدی از کیفیت آن غافل هستند بسیار مناسب است.

دستگاه های اسپرسو ساز قابل حمل

دستگاه های اسپرسو ساز قابل حمل یا مسافرتی برای افرادی که آشپزخانه کوچکی دارند یا به دنبال اسپرسو ساز جمع و جور برای سفر هستند گزینه مناسبی است.

بسیاری از این دستگاه ها برای کارکردن نیازی به برق ندارند. در عین حال ، کیفیت دستگاه های اسپرسو ساز در این دستگاه ها با سایر انواع اسپرسو سازها بسیار متفاوت است.

تولید کنندگان حرفه ای اسپرسو و کافه

همانطور که از نامش پیداست ، دستگاه های اسپرسو ساز حرفه ای برای استفاده در کافه ها طراحی شده اند و اگر به دنبال بهترین دستگاه اسپرسو ساز دلونگی خانگی هستید ، این دستگاه ها به هیچ وجه گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود ، بنابراین به ندرت می توانید از آنها استفاده کنید.

تا اینجا با انواع دستگاه های اسپرسو و نحوه کار آنها آشنا شده ایم. در زیر به بررسی ویژگی ها و قابلیت هایی که دستگاه های اسپرسو ساز خانگی باید داشته باشند می پردازیم.
More about کامل

انواع مدل های اسپرسو ساز دلونگی

با توجه به انواع استفاده ، این اسپرسوسازها برای هر کاربر با مشخصات و عملکردهای خاص خود که نیازها را برآورده می کند ، ارائه شده است و همه مدل ها در ایران موجود است و امکان سفارش و دریافت کلیه خدمات ، با توجه به مدل متفاوت اسپرسو لیست تولید کنندگان ذکر شده است:

 

دستگاه اسپرسو ساز خانگی

همانطور که از نامش پیداست ، این مدل معمولاً در خانه ها یا کافه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و این مدل به دلیل اندازه و ظرفیت ، بهترین گزینه برای شرکت های کوچک یا خانه ها و جهیزیه تازه عروس ها است.

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی دلونگی

برای مصرف متوسط ​​تا زیاد ، مانند شرکت ها یا ادارات ، این نوع دستگاه اسپرسو بهترین انتخاب است و با وجود قابلیت تهیه انواع نوشیدنی ها با کف عالی ، شستشوی آسان و نوشیدنی های عالی را امکان پذیر می کند.

دستگاه اسپرسو ساز دلونگی

کافه هایی که چند لیوان در دقیقه سرو می کنند و همچنین به دستگاهی نیاز دارند که بتواند با کمترین فضا چندین دستگاه مختلف را با بالاترین کیفیت بسازد و همچنین در هر شرایطی می توان به آنها اعتماد کرد و در کار و کیفیت آسیبی نمی بینند حفظ می شوند. سالها از روز اول و درعین حال شستشوی سریع و قدرت بالا.

مزایای استفاده از دستگاه های اسپرسو ساز

اگر می خواهید یک اسپرسو خشن درست کنید ، یکی از مزایای اسپرسو سازهای نیمه اتوماتیک این است که از ابتدا تا انتها بر دستگاه کنترل کامل دارید. این به معنی کنترل بیشتر بر عطر قهوه اسپرسو است. اگر می خواهید تجربه ای در تهیه یک اسپرسو عالی داشته باشید ، اما خود را برای تغییر کیفیت طعم قهوه مضاعف نکنید ، دستگاه اسپرسو اتوماتیک به لطف تایمر استخراج داخلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

نگاهی دقیق تر به تفاوت قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز

تفاوت در نحوه عملکرد دستگاه

برای تهیه اسپرسو ، تقریبا آب جوش باید تحت فشار زیاد از طریق قهوه عبور کند. نحوه ایجاد فشار لازم برای عبور آب بسته به نوع دستگاه اسپرسو متفاوت است.

در برخی از دستگاه های اسپرسو فشار مورد نیاز توسط پیستون دستی و در برخی دیگر توسط بخار یا پمپ ایجاد می شود. فشار مطلوب برای تهیه یک اسپرسو واقعی باید حداقل 9 بار باشد. البته اکثر اسپرسو سازهای نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک موجود در بازار امروزه قادرند 15 برابر فشار استاندارد تولید کنند.

در قهوه سازها ، قطره های آب داغ روی پودر قهوه ریخته می شود و سپس قهوه دم کرده ، با نیروی جاذبه ، به شکل قطره ای از فیلتر عبور کرده و در قوری ریخته می شود. فشار تولید شده در دستگاه های قهوه ساز قطره چکان در مقایسه با فشار تولید شده توسط دستگاه های اسپرسو ، شاید تنها یک بار.

به طور کلی دستگاه های قهوه ساز از فشار بسیار بالاتری نسبت به انواع دیگر دستگاه های قهوه ساز استفاده می کنند.

تفاوت در سهولت استفاده

کار با دستگاه های قهوه ساز برقی به هیچ وجه دشوار نیست. اسپرسو سازهای تمام اتوماتیک و فوق اتوماتیک کمابیش یکسان هستند ، اما اسپرسو سازهای نیمه اتوماتیک نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارند. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید.

برای تهیه اسپرسو مناسب ، باید در بسیاری از طرفداران عکس متخصص باشید ، زیرا به گفته متخصصان ، حتی کوچکترین اشتباهی می تواند تأثیر محسوسی روی طعم قاب داشته باشد. کافیست قهوه سازها را پر از آب و قهوه کنید و دکمه شروع را فشار دهید ، همین! البته ما دستگاه های قهوه قطره ای با تنظیمات بیشتر نیز داریم ، اما به طور کلی راحت تر از دستگاه های اسپرسو ساز هستند.

    اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685
    ارسال فروشنده
    ۴,۴۸۰,۰۰۰ تومان

    منبع:
    source text

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش