آخرین مطالب

نکات مهم برای خرید یخچال فریز های ساخت کشور ایران

نکات مهم برای خرید یخچال فریز های ساخت کشور ایران

ظرفیت یخچال را در نظر بگیرید

یخچال فریزر را با توجه به تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. مثلا:

یخچالی با ظرفیت 250 تا 380 لیتر برای یک یا دو خانواده مناسب خواهد بود.
برای خانواده های 3 و 4 نفر یخچال فریزر تا 530 لیتر را انتخاب کنید.
و برای خانواده های بیش از 4 نفر یخچال فریزر مناسب با ظرفیت 440 لیتر یا بیشتر مناسب است.

اندازه بهترین یخچال فریزر ایرانی

خیلی ساده است! اگر گهگاه مبلمان اجاره می کنید یا جا به جا می کنید ، بهتر است یخچال کم و سبک را انتخاب کنید. در غیر این صورت بهتر است یخچال بزرگتری انتخاب کنید تا در طولانی مدت مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات و برق نباشید. هنگام نصب یخچال دقت کنید که یخچال را کاملاً به دیوار نچسبانید و فضای کمی برای جریان هوا باقی بگذارید.

کلاس مصرف انرژی در بهترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر دستگاهی است که در تمام طول سال و بدون خاموش شدن برق از برق استفاده می کند. کاملاً واضح است که ما باید یخچالی انتخاب کنیم که انرژی کمتری مصرف کند. رتبه بندی کم مصرف در رتبه A و در نهایت B قرار دارد.

ما یخچال فریزر بالا و پایین را به شما معرفی می کنیم

یخچال فریزر فوقانی ارزانتر از یخچال فریزر پایین است و فضای بیشتری به شما می دهد. همچنین در یخچال و فریزرهایی که در بالا هستند ، خنک کننده بیشتری خواهید داشت. این نوع یخچال فریزر در مدل ها و رنگ های مختلف و به صورت گسترده در بازار موجود است. یخچال پایین یخچال است که محفظه فریزر آن در پایین قرار دارد. این نوع یخچال مشکل خم شدن را کاهش می دهد و تجهیزات را در دسترس قرار می دهد. آنها چیز دیگری برای ارائه ندارند و حتی گرانتر از یخچالهای گران قیمت هستند.

ما یخچال فریزر دوتایی را به شما ارائه می دهیم

یخچال فریزر دوتایی شباهت زیادی به یخچال کنار شانه دارد اما یخچال های دو نفره در واقع یخچال و فریزر جداگانه هستند. فضای این دو یخچال و فریزر نسبت به یخچال های دیگر بیشتر است. یخچال فریزر دوتایی برای خانواده های پرجمعیت ایده آل است.

درک یخچال فریزر در کنار هم

یخچال های ساید بای ساید یکی از یخچال های نسل جدید و یکی از محبوب ترین یخچال های فریزر در جهان هستند. اکثر یخچال های نصب شده روی شانه دارای یخ ساز اتوماتیک و آبسردکن هستند ، در حالی که مدل های گران قیمت دارای یک میله خانگی هستند. این یخچال ها علاوه بر زیبایی ، برای معلولان ، افراد مسن و کودکان به راحتی در دسترس هستند.

منبع

https://limootop.com/mag/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش